esmaspäev, 16. aprill 2007

Luisa superstaariks!

Tänu tv.ee kodulehele on ka minul olnud võimalus superstaari valimisi jälgida ja minu südame on võitnud Luisa. Eriti meeldis mulle see, kuidas ta sõnad ära unustas :P Mul oli kohe kahju, et teda finaali ei valitud, aga järgmises saates saab ta veel ühe võimaluse, nii et sugulased ja tuttavad, kellel oma lemmikut pole, hääletage palun siis minu eest Luisa poolt, eks ole!

Kujutan ette, et 20-30 aastat tagasi oli hoopis teine tunne välismaal elada, kui polnud ei internetti, e-maili ega skype'i. Ainsaks suhtlemisviisiks olid kirjad, mis nädalaid teel viibisid. Suhteliselt kallid telefonikõned muidugi ka, kui õnnestus ühendust saada. Ise mäletan veidi hilisemat aega, veidi üle 10 aasta tagasi, kui esimest korda Ameerikas elasin. Siis oli e-mail juba käigus, aga ei mingeid ajalehti internetis ega muud sellist. Kõva sõna oli Vilo uudised, mida e-mailiga edasi saadeti, nende kaudu tuli põhiline informatsioon Eestist. Natuke hiljem tulid BNS-i uudised.

Praegu ei kujuta ettegi elu ilma igapäevase Eesti uudiste ja telesaadete vaatamise võimaluseta. Lisaks veel foorumid-peldikuseinad, mis annavad siiski mingi pildi ühiskonnast. Isegi kaugel elades on võimalik Eesti eluga suhteliselt hästi kursis olla. Vähemalt mulle tundub, et olen Eesti eluga vähemalt sama hästi kursis, kui Eestis elades. Nii et pole põhjust üle paari aasta välismaal elanud eestlastel valimistel osalemist ära keelata, nagu keegi kuskil välja pakkus. Ja kultuurishokk ilmselt ka ei ähvardaks, kui peaksin homme Eestisse kolima. Aga American Idolist pole ma isegi ühtegi osa näinud...

6 kommentaari:

lex ütles ...

ma vaatan küll American Idolit igal võimalikul hetkel ja ei jõua ära oodata kuni uued osad YouTube'i jõuavad. E. homme eesti puhul.
:)

lex ütles ...

teil seal on american idol vist täna kell 8 õhtul e. u. 6,5 tunni pärast. veab.

lex ütles ...

muide soovitan just nüüd American Idolit vaadata - top7- parimad võistlejad järgi ja parimad laulud.

lex ütles ...

http://www.youtube.com/watch?v=WGE7Sr7QfZM&eurl=http%3A%2F%2Fidollogy%2Ecom%2F%3Fcat%3D9

Anonüümne ütles ...

kultuurishokki ei saa ainult vahepeal kerkinud uute majade vahel võib vähe eksinud tunne olla.

CD7 ütles ...

Luisa on jah õnneks harjund improviseerima...