kolmapäev, 11. aprill 2007

Andsin alla...

... ja võtsin ühe koleda Sudafedi, sest olin juba kolm tundi ainult läbi suu hinganud. Pärast seda, kui olin ära proovinud kõiksugu aurud, küüslaugu, C-vitamiini, jalavannid jms. Nagu ehk aru saate, olen ma loodusravi pooldaja. Nüüd saan ma jälle hingata, aga siiski kuskil veidi kripeldab. See on ju kõigest nohu, mis möödub nii või teisiti nädalaga. Aga hingamisvõimalus on ka midagi väärt.

Aga kui nüüd üldisemalt ravimisest rääkida, siis oli mul enne siiakolimist ettekujutus, et ameerika arstid on kõik sellised, et nii kui kabineti uksest sisse astud, kirjutavad kohe antibiootikumid välja. Tegelikult olen ma meie siinse lastearstiga väga rahul. Mõlemal korral, kui oleme lapsega arsti juures käinud, on arst punetavast kurgust bakteriproovi võtnud ja kuna see pole midagi näidanud, ei ole ka antibiootikume välja kirjutatud. Kooli jaoks peab laps igal aastal käima arstitõendit võtmas ja arst ei ole isegi vereproovi tegemist vajalikuks pidanud, sest kolm aastat tagasi oli see normis ja muud näitajad on korras, laps ise rõõmus ja roosa. Mõni ameeriklane ehk arvaks, et arst on hoolimatu... Ei tea, minu jaoks on hea arst see, kes liigselt ei torgi.

Kommentaare ei ole: