laupäev, 3. veebruar 2007

Uuest kodukorrast

1. veebruarist rakendus meie uus ja rangem kodukord, millest eelmisel pühapäeval veidi kirjutasin, ja olgu selle külaliste registreerimisega kuidas on, aga üks aspekt selle kodukorra juures häirib mind küll. Nimelt peavad elanikud nüüd ka uksehoidja juures asuva ukse avamiseks oma uksekaarti kasutama. Eelnevatest infolehtedest olin ma aru saanud, et kaarti läheb vaja ainult keldrikorrusel sisenemisel, kus uksehoidjat pole, aga ei. Absurdne ju, uksehoidja tunneb ja tervitab meid kõiki nimepidi, aga kui meil uksekaarti kaasas pole, siis on ta sunnitud meilt dokumenti küsima ja meie nime kirja panema. Eks näis, kui rangelt seda tegelikult järgima hakatakse. Täna juhtus hoopis nii, et kui ma poest mitme kotiga tulin, siis tegi uksehoidja mulle ukse lahti ja ütles, et kui keegi tuleb suurte pakkidega, siis võib uksehoidja talle ukse lahti teha. Absurd ju. Kui ma ilma pakkideta tulen, siis uksehoidja ei tunne mind ja kui mul uksekaarti kaasas pole, siis küsib dokumenti. Kui ma pakkidega tulen, siis teeb ta mulle ukse lahti ega küsi midagi. Tuumajaam, ma ütlen.

Kommentaare ei ole: