kolmapäev, 31. jaanuar 2007

Ameerika apteegid

Siin on nii, et lähed retseptiga apteeki, ravim on neil apteegis kenasti olemas ja midagi pole vaja kokku segada vms, aga nad mitte ei ulata sulle riiulilt seda karpi, vaid ütlevad, et tunni aja pärast võid järele tulla. Ma tahaks tõesti teada, mida nad tund aega teevad?

Edit: pärast ravimi äratoomist saan aru, millega nad tund aega tegelevad. Inimestele tuleb ju kõik ilusti läbi nämmutada, et poleks vaja liigselt pead murda. Ravimit ei antud mulle mitte originaalpakendis, vaid apteeker oli pannud vajaliku arvu tablette ilusti purki, millel peal lapse nimi ja aadress ja kiri, et ravimi edastamine teisele inimesele on seadusevastane. Kaasas polnud mitte tavapärane väikses kirjas kümnel lehel infoleht, vaid ainult üks paber, millel suures kirjas kõige olulisem info: võtta kaks korda päevas, allergia puhul mitte võtta, ja kui on rohkem küsimusi, siis pöörduda arsti poole.

2 kommentaari:

Annu ütles ...

hmh, mina tahaks just väikeses kirjas palju juttu lugeda, et mis on võimalikud kõrvalmõjud jne.
ja nüüd saan aru, et kui filmis on kuri oma tabletid ripakile jätnud ja seejärel talle jälile saadakse, siis nii ongi. ma olen alati imestanud, miks neil filmides nimed rohupurgi peal on.

Askeldaja ütles ...

Ma tegelikult imestan, et meile ei antudki kirja selle kohta, et ei apteek ega ravimifirma ei vastuta mitte millegi eest. Tavaliselt ollakse kõigega nii ettevaatlik, et ennast kohtukeisside eest kaitsta.