laupäev, 22. detsember 2007

Ühepäevapiparkoogid


Siiri tehtud taigen oli nii hea, et kaks plaaditäit piparkooke sai juba küpsetamise päeval viimseni ära söödud! Need piparkoogid olid sama maitsega kui tädi Alma tehtud piparkoogid minu lapsepõlves. Tädi Alma oli minu vanaema täditütar, tõeline perenaine, kes oskas imehästi nii süüa teha, õmmelda kui kududa. Kui ma väike olin, siis tegi tädi Alma suguvõsa lastele pühade puhul selliseid vahvaid kingikarpe, milles olid piparkoogid, küpsised ja mandariinid. Nende piparkookide maitse on mul siiani meeles.

Lapse koolis on piparkookidega terve sein ehitud. Piparkoogid on laste küpsetatud ja kaunistatud.

2 kommentaari:

Reede ütles ...

Siis on hästi, kui piparkoogid meeldisid :)
Minul on tädi Lehta http://www.sakala.ajaleht.ee/231207/esileht/kolmapaevalugu/5027835.php retsept. Eestis olles ei teinud ma kunagi ise tainast, aga siin on mul palju vaba aega ja saan teha, mis meeldib. Kuna ma kõik oma Eesti jõulud olen tädi piparkookidega mööda saatnud, siis siin pidin ma nad ise valmis tegema, kui ei tahtnud ilma jääda :)
Häid jõule teile!

Reede ütles ...

Tädi Lehta loo link ei jäänud eelmises kommentaaris ilusti, panen siia uuesti.
http://www.sakala.ajaleht.ee/231207/esileht/kolmapaevalugu/5027835.php