neljapäev, 3. mai 2007

Lugejakiri

Financial Times on avaldanud lugejakirja Jüri Uustalult:
...As documented by the Estonian press, the 'protesters' quickly helped themselves to looted goods from Armani and Hugo Boss stores. If they had truly been concerned about history, they would have looted a nearby bookstore instead... Hea, et ta kirjutas, sest FT poolt avaldatud suhteliselt lühikesest uudisest seda infot välja ei lugenud. Tundub, et Eesti sündmustest väljaspool Euroopat eriti palju ei räägita, sest samal ajal on nii palju muud toimumas - valimised Prantsusmaal, rahutused Türgis, Wolfowitzi skandaal. Minu käest on ainult üks inimene küsinud, mis Eestis õieti toimub, ja see oli minu endine ülemus Nigeeriast, kes on väga intelligentne inimene ja huvitub kõigest. Ei tea, ehk on aafriklastel kergemgi eestlasi mõista kui eurooplastel, sest nad on ise kaua võõra võimu all elanud. Ja muuhulgas mängis ka NL Aafrikas oma rolli. Aga üldiselt olen ma üsna masendunud kogu selle loo üle.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Parim rahvusvaheline foorum Eesti sündmuste teemadel, millele olen peale juhtunud, on BBC Have Your Say http://newsforums.bbc.co.uk/nol/thread.jspa?threadID=6233&start=0&&&edition=2&ttl=20070503201515 , mis tänaseks bbclaste arvates aktuaalsuse kaotanud ja kommenteeirmiseks suletud.

Askeldaja ütles ...

Jah, olen lugenud. See oli päris kuum teema võrreldes paljude teistega sealsamas BBC rubriigis, aga suurem osa osalejaid olid eestlased ja venelased.

Askeldaja ütles ...

Seda veel, et Justini blog on ka päris huvitav välismaalastele lugeda, ainult et ei tea, palju neid sinna satub:
http://www.palun.blogspot.com/