neljapäev, 10. mai 2007

Hommikune unenägu

Täna hommikul nägin unes, et olin Tallinnas ja pidin just sel päeval ära sõitma, aga enne käisin veel Terje juurest läbi. Kusjuures kõige veidram oli see, et mina pidin sõitma koos lapsega Genfi ja siis laps pidi sealt üksi edasi Austraaliasse lendama. Igatahes kell kümme hommikul rääkisin ma Terjele, et mul on veel asjad pakkimata. Ma vist ei olnud päris kindel ka, mis kell lend läheb, aga kui ma tagasi koju jõudsin ja piletit vaatasin, siis selgus, et lend pidi juba kell 11.30 minema. Mul on täpselt meeles see tunne, kuidas ma muretsesin, kas ma jõuan asjad pakitud ja õigeks ajaks lennujaama. Igatahes jäin ma sellest lennust maha. Kui ma üles ärkasin, siis oli kell juba kaheksa, kuigi tegelikult on mehe ülesanne mind pool kaheksa üles ajada, et ma õigeks ajaks tööle jõuaksin. Ta väitis, et ta käis küll mind äratamas, aga ma magasin edasi.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ammuks need äratuskellad leiutati?

Anonüümne ütles ...

Aga muidu parimad tervitused ja loodetavasti saab osa unenaost mingil hetkel ka t6elisuseks. Ma pean silmas seda osa kus Sa mulle kylla tuled (vahet pole kuhu). Ise olen Eestis juuli 3 esimest nadalat, aga Sina tuled vist alles Augustis?

Askeldaja ütles ...

Saabun Eestisse ilmselt 22-23. juuli paiku. Eks siis kohtume Austraalias või kuskil mujal...