esmaspäev, 5. märts 2007

Tähelepanekuid spordiklubist

1. Pärast iga kasutuskorda tuleb masinad hoolikalt desinfitseerida. Selleks võtad seinalt paberiautomaadist paberi, pihustad sellele desinfitseerivat vedelikku ja pühid kõik üle.
2. Pilateses ja joogas peab kandma sokke, et sa matte oma bakteritega ei nakataks.
3. Üle-nelja-aasta-vanustel poistel on rangelt keelatud naiste riietusruumi sisenemine.
4. Sauna pole ma veel julgenud proovida, sest kahtlustan, et seal kehtib mulle tundmatu etikett. Paljalt seal kindlasti ei käida. Pole seal kedagi juhtunud nägema ka. Lugesin ainult ukselt silti, et vett ei tohi elektrikerisele visata, ja et pikaajaline saunasviibimine on ohtlik.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga kas teil riietusruumis ikka alasti v6tta tohib? Seal klubis kus mina kain, naiteks ei ole see hea kombe kohane. Riideid tuleb vahetada kiiresti ja v6imalikult vahe keha paljastades. Selleks tuleb naiteks rinnahoidja vahetada pluusi v6i ratiku all v6i siis aarnisel juhul kapiukse taha varjudes. Kiiremate jaoks on ka spetsiaalsed riietuskabiinid mida kyll kahjuks piisavalt pole. Kes dushi alla tahab minna, teeb seda kas pesus v6i paevitusriietes (!) v6i v6tab alasti alles dushikabiinis (loomulikult ustega varjatud). Privaatsuse huvides enamik inimesi end ka spordiklubis ei pese, vaid lahkub higisena ja spordiriietes. Kui ma esimest korda klubi kylastades sellest "etikestist" veel teadlik polnud ja ennast vana hea eestimaise tava kohaselt riietusruumis alasti koorisin (kyll ainult korraks, et riideid vahetada), vaadati mind nagu mingit perverdist ebatervet liputajatadi :). Nyyd olen targem ja ennast enam ebasyndsalt ei eksponeeri.

Askeldaja ütles ...

Siin on ka koduspesemine popp, ilmselt põhiliselt sellepärast, et meil on selline oma küla klubi ja suurem osa sportijaid elab klubi kõrvalmajades. Ise eelistan ka viis sammu üle õue astuda, et mitte shampoonipudeleid kaasa tassida ja korduvalt riideid vahetada. Aga tundub, et end paljastada on siiski lubatud, sest eile üks tädi tegi seda. Ja minu suureks üllatuseks ei toimugi dushivõtmine eraldi kabiinides. Eile nimelt pesin end seal, sest tahtsin sauna minna. Saunas oli temperatuur 70 kraadi (C) :(

Anonüümne ütles ...

Üldiselt olen ma USAs tähele pannud, et inimesed lähevad närviliseks, kui sa ennast saunas alasti võtad. Kunagi käisime sõbraga spordiklubis ja tema ütles, et alastus oli meeste saunas tabu, aga see kui üks tüüp spordiriietes ja tennistes sauna tuli, see oli okei.