laupäev, 10. märts 2007

Kingi asemel annetus

Täna läheb laps sõbra sünnipäevapeole. Juba mitmendat korda näen sünnipäevakutsel palvet kingituse asemel teha annetus ühele heategevuslikule organisatsioonile. Tegelikult päris hea mõte. Mul on siiani meeles lapse viies megasünnipäev, kui väikese valearvestuse tõttu oli meil külas 25 last, kes igaüks tõi ka kingituse... oh seda kuhja siis... eks tänapäeva lastel ole niigi liiga palju mänguasju, neid lihtsalt koguneb. Enne siiakolimist ei puutunud ma sellise palvega kokku, aga võib-olla oli asi lihtsalt selles, et väiksemale lapsele on raske selgeks teha, et neid asju lihtsalt pole nii palju vaja. Need lapsed, kes on kinkidest loobunud (ma arvan, et vanemad ikka arutavad seda lapsega), on olnud vanuses 7-9 aastat. Ma usun küll, et minu laps oleks sellega nõus, kui talle asi ilusti ära seletada ja kokku leppida, et ta saab ainult meilt ühe kingi, aga selle eest just selle asja, millest ta kõige rohkem unistab.

Kommentaare ei ole: