esmaspäev, 19. veebruar 2007

Haldjas, palun ära hammast võta

Käisime täna lapsega hambaarsti juures piimahammast eemaldamas, mis polnud lapse sõnul üldse valus (kohaliku tuimestusega). Mind saadeti kabinetist välja, kuigi ma ei ilmutanud üldse närvilisuse tundemärke. Laps arvas, et ma võiksin ikka jääda, et ma saaksin talle pärast rääkida, kuidas see ikkagi TÄPSELT välja nägi. Aga arst arvas, et võib ise rääkida.

Teel koju küsis laps minu käest, miks mõned tema klassikaaslased arvavad, et jõuluvana ja hambahaldjas on tegelikult hoopis nende vanemad. Mina ei osanud selle peale midagi arvata. Laps ütles, et meie ei ole kindlasti mitte jõuluvana, sest ta oli jõulu ajal meil silma peal hoidnud ja kingid ilmusid kuuse alla siis, kui meid kuuse läheduseski polnud.

Lapse padja alt leidsin hamba ja kirja (inglise keeles): kallis hambahaldjas, palun ära vii hammast ära, aga jäta mulle raha. Aitäh!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kodu-eesti kultuuriruumis ei tea vist pooled lapsed, misasi see hambahaldajs on. aga avastasin, et ka siit saab targemaks: http://www.hambaarst.ee/artikkel.php?id=638#