laupäev, 23. detsember 2006

Häid pühi!


Septembrist saadik on mu lapsuke kord nädalas end varakult üles ajanud, et enne tundide algust koorilaulu minna ja pühade puhul rõõmustas koor lapsevanemaid etendusega. Väga kenasti laulsid. Mulle meeldib kõige rohkem see, et kõik on koorilaulu oodatud, mitte nii, nagu minu lapsepõlves, kus mulle esimeses klassis kohe selgeks tehti, et ma viisi ei pea. Nüüd laulab laps meil kodus ka pidevalt, enne võisime ainult koolitunnistuselt lugeda, et tal on ilus hääl, aga meile seda kunagi ei demonstreeritud.

Soovin kõigile mõnusaid pühi!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Head uut aastat maakera kuklapoolelt! Vana aasta saatsime ara linnakeses nimega Wagga Wagga mis aborigeenide keeles tahendab "palju vareseid". Ehk siis Wagga on ainsus ja kui s6na korrata kaks korda, tahendab see et asja on mitu. Siin on yldse palju aborigeeni kohanimesid ja tihtipeale on nad suht naljaka k6laga. Uue aasta esimese paeva veetsime rodeol mis toimus linnakeses nimega Tumbarumba,. Kui nimi just m6ne tantsulembelise eestlase poolt pandud pole, siis usutavasti taas aborogeeni paritolu. Rodeo oli vagagi nauditav elamus ja kuna tegemist oli vaikelinnaga "in the middle of nowhere" siis ka vaga ehe. Ja cowboysid on siin kyllaga sest karjakasvatus on yks p6hilisi elatusallikaid tohututes sisemaa homesteadides (ehk siis farmides). Igal juhul veetsime ylim6nusa paeva millele jargnes 6-tunnine tagasis6it Melbourne'i, mis enam nii nauditav ei olnud. Tana kahjuks jalle t66l, sest puhkusepaevi tuleb hoida ju suviseks kojus6iduks. 6nneks v6i kahjuks enamik teisi inimesi kontoris ja minu osakonnas puhkab ka selle nadala ja teha pole siin mitte midagi. Niisiis on internet mu parim s6ber :). Loodan, et ka sinu uus aasta algas m6nusalt ja jatkub veelgi paremini. Tervitused ka perele!

Askeldaja ütles ...

Tumbarumba on ju puhas eesti nimi! Ja Väga-Väga on ka ju kindlalt eesti keelest tuletatud. Sa võiksid ikka blogi teha ja kõik need asjad sinna kirja panna.

Anonüümne ütles ...

Blogi pidamine ei ole minu puhul hea m6te, sest siis saaksid k6ik ju teada, et tegelikult ei juhtu minuga mitte kunagi mitte midagi huvitavat :)

Askeldaja ütles ...

Esiteks pole see kindlasti tõsi ja teiseks oleks juba Austraalia argipäev piisavalt huvitav, ma arvan.