pühapäev, 9. märts 2008

Uputus

Eile sadas ja sadas ja sadas terve päeva. Aknad olid üleni nii udused, et välja absoluutselt ei näinud. Mulle tuli meelde see lugu, kus Notsut ähvardas uppumisoht ja Christopher Robin ja Karupoeg Puhh sõitsid vihmavarjus teda päästma. Mina läksin siiski Whole Foodsi ilma vihmavarjuta, sest lisaks toidukottidele vihmavarju hoida pole eriti lõbus. Tänu kapuutsiga jopele ja kummikutele ei saanud ma üldse märjaks, aga veekindlast nailonist kotis olnud telefon keeldus koju jõudes pilti näitamast ja raputades sirises sealt vett välja. Nailonkotis oli rahakott, milles olevad dollarid said läbimärjaks. Täielik müstika.

1 kommentaar:

Annu ütles ...

mul tuli hiljuti see armas raamat meelde.
sõitsin marsaga, laps kandelinas kõhu peal ja jäin kahe bussirea vahele kinni. meenus see lugu, kui Puhh jänese juures head-paremat sõi ja siis uruavausse kinni jäi:D hakkasin omaette kihistama ja ütlesin lähimale reisijale, kes mind eestlasliku pahameelega vaatas, et "jäin urgu kinni", ise purskasin uuesti naerma. kui ma lõpuks istuma sai, siis oli natuke piinlik ka:D