teisipäev, 19. detsember 2006

Tere tulemast, Jeffrey!

Homme on tähtis päev, sest USAsse saabub üks 8-kuune poiss, kellega mul on tekkinud üpris veider side, kuigi me pole kunagi kohtunud.

Mõni kuu tagasi nägin unes, et üks mu naiskolleeg tuli töö juurde oma beebipoissi näitama, nagu ikka käiakse, kui oled hiljuti emaks saanud. Mingil hetkel hakkas see lapsuke nutma ja muudkui nuttis ja nuttis ja nuttis. Tema ema püüdis teda rahustada, aga nutt ei jäänud järele ja mingil hetkel ärkasin ma üles ja mulle jõudis kohale, et naabrite laps on juba tükk aega röökinud ;)

Järgmisel päeval loomulikult rääkisin selle loo kolleegile ja tema tegi selle peale veidra näo pähe ja hakkas minult igasuguseid detaile välja pressima, et kas ma ikka olen kindel, et tegemist oli poisslapsega, ja kas ma olen kindel, et laps oli tema oma, ja kas ma sünnitust ka nägin. Arvasin juba, et ehk on ta rase. Töökaaslastega läks muidugi päris lõõpimiseks teemal, et kas ma ikka olin sünnituse juures.

Paar nädalat hiljem tuli töökaaslane minu juurde ja teatas, et nüüd on nad korda saanud paberid, mida nad juba mitu kuud olid ajanud, ja detsembris jõuab tema juurde 8-kuune poiss, kelle nad mehega adopteerisid kaugelt maalt, kus tema mees praegu töötab.

Lihtsalt üks veidraid kokkusattumusi elus.

Kommentaare ei ole: