neljapäev, 14. detsember 2006

Tahan soolaheeringat!

Laupäeval oli Eesti Majas jõululaat ja kuidagi juhtus nii, et sealt sai ostetud neli tahvlit Kalevi shokolaadi ja suur karp Linnupiima komme. Tänaseks on need kõik ka ära söödud. Ma ei oska sellist käitumist kuidagi põhjendada, sest Eestis elades polnud mul kombeks selliseid asju osta.

7 kommentaari:

Kart ütles ...

hei hopsti! :))
tundsin su märja koeraloo järgi ära:))) ja ega siis neid huvitavaid eesti naisi new yorgis nüüd lademetes ka saa olla......
meil siin külm ja rõske ja tuul ulub õues nagu halvas õudukas...

Askeldaja ütles ...

Aga meil siin oli täna 16 kraadi sooja...

Huvitav, palju New Yorgis kokku võiks eestlasi olla? Mingi paarsada ikka? Ehk on keegi veel märja koeraga sõitnud :)

Anonüümne ütles ...

Võibolla siin elades me sööme paaniliselt eesti asju sellepärast, et kardame, et homme äkki enam ei saa ja siis võtame viimast :)
Välisministeeriumi lehekülg http://www.mfa.ee/est teatab, et "Ühendriikide 2000. a. rahvaloenduse järgi elab USA-s 25034 Eesti päritoluga isikut. Sellele numbrile võib ka lisada 1461 (jaanuar 2006) Eesti kodanikku, kes elavad USA-s kas alaliselt või ajutiselt."
Kui terves USA-s on üle 20-ne tuhande Eesti päritolu isikut, siis ilmselt NY-s on meid ikka mõni tuhat. Ma arvan.
Aga märja koeraga sõitnud pole :)

Mina olen Siiri http://reeede.blogspot.com/ .
Kuna sisselogimine ei õnnestu ja hirmsasti on ju kommenteerida vaja, siis proovin esineda anonymousena.

Askeldaja ütles ...

Jajah, ma ei saanud rahulikult Kärdiga juttugi ajada, sest inimesed muudkui tulid ülevalt nende shokolaadidega, ja siis oligi vaja ruttu üles minna ja kohe kotitäis rabada enne kui need otsa saavad :)

Anonüümne ütles ...

Mina ka tahan soolaheeringat ja suurt Kalevipoja shokolaadi. ja siis veel paluks kohukest (seda Lux oma kus on suur kirss v6i maasikas keskel). Eriline koht minu unelmates kuulub ka rosoljele. Eriti m6nikord laupaeva hommikul peale kurnavat reede 6htut, aga ka muidu. Rukkileiba siin 6nneks myyakse ja maitseb taitsa nagu kodune teraleib. K66mnetega peenleivast v6in muidugi ainult unistada. Mingit keefiri ja peti vahepealset jooki (buttermilk) on ka poest saada. Hadaga ajab asja ara. Tomatimahla siin ei jooda eriti. Suure vaevaga v6ib seda siiski poest (konserviriiulilt) leida, aga tuleb olla hoolas, et ei juhtuks olema ohtralt suhkruga maitsestatud variant. Aga jah, heeeeringas... Kui ma kohalikele oma unistuste toidust julgen raakida saan heal juhul imestuse osaliseks. Siiramad judisevad vastikusest ja veavad suu viltu. Aga jah, eesti maja j6ulupeol oli minevaimaks toiduks kindlasti kiluv6ileivad. Kuigi kilu oli ilmselt mingi kohalik hybriid mis maitses veidi veidralt. Kalevi tooteid mail kahjuks ei myydud :(.

Tead kyll kes (ma nimeliselt ei oska kahjuks sisse logida siia..)

Askeldaja ütles ...

Kas teil mõnda vene või poola poodi pole seal? Ma kaotan Brighton Beachil vene poodides tavaliselt ka kontrolli enese üle ja ostan kokku kohukesi, lehmakomme, barankasid, sinepit, mädarõigast ja muud värki. Ainult et eriti tihti ei viitsi sinna sõita.

Anonüümne ütles ...

Teoreetiliselt kindlasti on ka siin vene ja poola jms poode. Praktiliselt ma veel ei tea kus nad asuvad ja mida seal myyakse. Aga ma uurin mingi hetk asja. Eks mul seda v66rsil elamise kogemust veel v2he ka :)